Support

οροι εγγυησης

Η Technet Ελλάς (στο εξής καλούμενη «Η Εταιρία»), αναγνωρίζει και αναλαμβάνει την εγγύηση που ορίζει ο κατασκευαστής.

Η διάρκεια της εγγύησης καθορίζεται από τον κατασκευαστή και αναφέρεται πάνω στη συσκευασία του προϊόντος ή στις οδηγίες χρήσεως.

Ο Συνεργάτης υποχρεούται να εξυπηρετήσει τον τελικό χρήστη (παραλαβή ελαττωματικού προϊόντος και αποστολή στην έδρα μας). Εναλλακτικά, ο πελάτης μπορεί να απευθυνθεί κατ’ ευθείαν στην Εταιρεία, εάν το επιθυμεί, ή εάν η Εταιρεία δεν συνεργάζεται πλέον με τον εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη.

Ο πελάτης πρέπει να μεταφέρει τη συσκευή με δικά του έξοδα, είτε στο κατάστημα αγοράς της συσκευής, είτε κατόπιν συμφωνίας στα γραφεία της Εταιρείας. Στην περίπτωση που η βλάβη του προϊόντος, δεν καλύπτεται από την εγγύηση, η επιστροφή επιβαρύνει τον πελάτη.

Η εγγύηση αρχίζει να ισχύει από την ημερομηνία αγοράς από το τελικό χρήστη.

Σε περίπτωση που ένα προϊόν έχει καταργηθεί από τον κατασκευαστή, η τελική του πώληση δεν πρέπει να ξεπερνάει τους 24 μήνες από την κατάργηση.

Η συσκευή έχει ελεγχθεί και η λειτουργία της είναι άριστη. Σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια της εγγύησης εμφανισθεί βλάβη, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να την επισκευάσει ή να την αντικαταστήσει.

Σε περίπτωση που κάποιο ελαττωματικό προϊόν δεν δύναται ούτε να επισκευαστεί, ούτε να αντικατασταθεί από το ίδιο ή παρόμοιο, θα δίνεται δικαίωμα πίστωσης στην αναλογία της αξίας του σε σχέση με το υπόλοιπο του διαστήματος της εγγύησης. Ο Συνεργάτης είναι υποχρεωμένος να επεκτείνει αυτήν την πίστωση στον τελικό χρήστη.

Τυχόν ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από την Απόδειξη Λιανικής Πώλησης.

Η Εγγύηση ΔΕΝ ισχύει:

  • Για τυχόν αναλώσιμα στοιχεία της συσκευής (π.χ. μπαταρίες).
  • Για οποιαδήποτε άλλη χρήση εκτός από τη χρήση που ορίζει ο κατασκευαστής στις οδηγίες χρήσεως.
  • Για φυσιολογική φθορά, κακή χρήση, λάθος χρήση ή απρόσεκτη χρήση.
  • Όταν η συσκευή έχει ανοιχτεί ή επισκευαστεί από τρίτους.
  • Όταν το προϊόν δεν συνοδεύεται από την Απόδειξη Λιανικής Πώλησης.

σερβις

Πέραν της εγγύησης, για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί σε προϊόντα που αγοράσατε και αντιπροσωπεύονται από την εταιρεία μας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για μία γρήγορη και επαγγελματική αντιμετώπιση.

Για τεχνικές και άλλες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα μας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς και με e-mail, περιγράφοντας το ερώτημά σας. Για ερωτήσεις που αναφέρονται σε συγκεκριμένο μοντέλο παρακαλούμε να αναφέρετε με ακριβή τρόπο τον πλήρη αριθμό του μοντέλου. Ολα τα προϊόντα συνοδεύονται από οδηγίες στα Ελληνικά.

Special Edition BEURER